دانش امروز

دانـــــــــــــــش و فنـــــــــــــــاوری

دانش امروز

دانـــــــــــــــش و فنـــــــــــــــاوری

خنده بر هر درد بی درمان دواست...



دکتر لائورل هاس از کارشناسان علوم بهداشتی در آمریکا طی یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه Exercise TV در این باره گفت: راه حل مشکلات شما لبخند زدن است اگر به جای نشستن در خانه تلاش کنید تا با لبخندی روی چهره وارد جامعه شوید به زودی جواب این لبخند را از اطرافیان خود دریافت میکنید و حالتان بهتر میشود.

دکتر هاوس در این رابطه افزود: 7 دلیل قانع کننده وجود دارد که به شما ثابت میکند لبخند زدن واقعا برای سلامتی شما مفید است. این دلایل عبارتند از:

لبخند زدن خلق شما را بهبود میبخشد

حتی اگر احساس خوبی ندارید لبخند بزنید چون با این تغییر ساده نتیجه فوق العاده شگفتانگیزی میگیرید. وقتی شما به دیگران لبخند میزنید بازتاب این عمل از طرف مقابل به شما برمیگردد و او نیز به شما میخندد. این تعامل در نتیجه به بدن و ذهن شما القا میکند که شما واقعا خوشحال هستید.

لبخند زدن درمان استرس است

عضلات آرواره به طور معمول در هنگام استرس سفت و منقبض میشوند و وقتی شما میخندید به لحاظ فیزیکی این عضلات رها و شل میشوند. عضلات آروارهای نیز به عضلات گردن متصل هستند که آنها هم اگر سفت و منقبض شوند منجر به بروز سردرد خواهند شد. بعلاوه وقتی میخندید استرس شما کمتر آشکار میشود.


لبخند سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند


وقتی میخندید بدن شما به طور طبیعی در حالت آرامش قرار میگیرد و وقتی آرام باشید سیستم ایمنی بدن میتواند به طور مطلوب و مناسب به کار خود ادامه دهد. در این وضعیت بدن خیلی بهتر با آنفلوآنزا و سرماخوردگی مقابله میکند.

خندیدن فشارخون را پایین میآورد

مطالعات پزشکی ثابت کرده است که وقتی با لبخند زدن چهره و ذهن شما آرام شود، فشار خونتان نیز به طور اتوماتیک پایین میآید.

خنده قاتل طبیعی درد است
آزمایشات تایید میکند که خندیدن باعث آزاد شدن طبیعی ترکیبات شیمیایی شامل آندروفین و سروتونین در بدن میشوند که هر دوی این ترکیبات کمک میکنند حس بهتری داشته باشید و احساس درد در شما کاهش پیدا کند.

خندیدن شما را جوانتر نشان میدهد

اگر همیشه لبخند بزنید خطوط و چینهای پوست پیشانی و صورت شما باز میشود و چشمهایتان نیز جوانتر به نظر میآیند. هر لحظه که میخندید چند سال جوانتر از سن خود به نظر میرسید.

لبخند زدن شما را موفق و با اعتماد به نفس میکند

کسانی که با اعتماد به نفس بیشتری در جمع ظاهر میشوند، در کار خود موفقتر هستند. حتی وقتی در یک جلسه پرتنش حاضر میشوید لبخند بزنید، خواهید دید که چه پاسخ متفاوت و موفقیتآمیزی از دیگران دریافت خواهید کرد.

کتاب موبایل

همیشه در ذهن بشر سوالاتی وجود داشته،همیشه اتفاقاتی بوده که از درک و فهم بشر خارج بوده، یا جوابی قانع کننده برای آن پیدا نشده برخی از این سوالات بی جواب در کتاب حاضر جمع آوری شده پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید.

کتاب حاضر قابلیت اجرا بر روی تمامی تلفنهای همراهی که از جاوا پشتیبانی میکنند را دارد.

دانلود