دانش امروز

دانـــــــــــــــش و فنـــــــــــــــاوری

دانش امروز

دانـــــــــــــــش و فنـــــــــــــــاوری

tiger text برنامه ای برای جیمز باند:

این برنامه جانبی را که چهار تاجر لس آنجلسی از اول فوریه ۲۰۱۰ عرضه کرده اند تاکنون در حدود نیم میلیون بارگذاری داشته است.
این نرم افزار که TigerText نام دارد در پی اینکه مشاهده شد افراد مشهور در تلاش برای مخفی نگه داشتن زندگی شخصی هستند توسعه داده شده است. به طوری که تاکنون از مدیرعاملان بیمارستانها تا نمایشنامه نویسان و بانکداران این نرم افزار را بارگذاری کرده اند.
برای استفاده از TigerText هم فرستنده و هم گیرنده باید این نرم افزار را داشته باشند. این برنامه جانبی برای تلفنهای همراه “آی- فن”، آندروئید و بلک بری به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. سایر مصرف کنندگان و شرکتهای صنعتی نیز می توانند با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار از این نرم افزار استفاده کنند.
این نرم افزار علاوه بر حذف پیامهای ارسال شده می تواند فیلمها، عکسها و پرونده های ارسال شده را هم پس از یک دوره زمانی از ۶۰ ثانیه تا یکماه بعد به انتخاب خود کاربر پاک کند.
این نرم افزار به طور کامل پیام ارسال شده را از سرور پاک می کند و بنابراین بازیابی آنها امکانپذیر نیست. به این ترتیب ردیابی پیامهای ارسال شده افرادی که به هر دلیل تحت تجسس قرار دارند وجود ندارد.
براساس گزارش وال استرتیت ژورنال، بسیاری از شرکتهای فیلمسازی در هالیوود و بسیاری از بیمارستانها این سرویس را برای کارکنان خود فعال کرده اند.

یک ماشین رویایی

خودروی جدید کیا موتورز که در سال 2011 توسط ایالات متحده طراحی شده است یک خودروی نسبتاً LED می باشد که در تصاویر دلیلش رو خواهید دید
این خودرو قدرتی بیش از 285 اسب بخار دارد که این خودرو را به یک خودروی 6 دنده اوتوماتیک تبدیل کرده است
یکی از امکانات این خودرو دارا بودن شبکه Wi-Fi است که امکان اتصال به اینترنت را از طریق تلفن های هوشمند برای مسافرین فراهم می کند
اما یکی دیگر از امکانات این خودرو چرخش صندلی ها به صورت 360 درجه است!!







نسل جدید هواپیماهای مسافربری:

هواپیماهای مفهومی!!!!(فقط یه طرحه)